Nieswoja szosa

Było gorąco, więc wyszedłem dopiero wieczorem. Nadal ciężko się jechało, ale nie chciałem siedzieć w domu. Półtora tygodnia ciągłej jazdy na gravelu sprawiło, że odzwyczaiłem się od kolarzówki. Inna geometria kierownicy spowodowała, że jechało się strasznie nieswojo.
Pomyślałem, żeby pojechać nad Maltę. Minąłem po drodze sporo „bydła” pędzącego na oślep. Czerwone czy nie, pieszy czy auto – lecą.
Wjechałem w teren. Temperatura spadła zaledwie o parę stopni. Albo na południu było chłodniej, albo do Polski wróciły upały. Źle mi się tu mieszka.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa omyod

22:10 wtorek, 27 lipca 2021
Tylko że klimatu nikt nie zmieni w tym kraju. Najwyżej mogę się przeprowadzić w górskie rejony lub na Podlasie, gdzie faktycznie średnie temperatury są niższe.
Słabe oznakowanie jest tutaj też problemem, chociaż jak widać po Malcie, znaki mało kogo obchodzą.
21:33 wtorek, 27 lipca 2021
Każdemu rozsądnemu człowiekowi źle się mieszka w Polsce. Dlatego należy w niej zostać i zmieniać ten kraj oddolnie, a nie poddawać się emigrując.

Ja dziś jak zwykle na dalszym (już wydzielonym) kawałku uchwyconej przez Ciebie DDR-ki wykonywałem misję informowania, że inni jadą pod prąd. Oczywiście nieogar w oczach był standardem. Ale wciąż wierzę, może irracjonalnie, że ludzkie bydło się ogarnie.
Od Pietrowic do Opola
Tego deszczu miało nie być