Po Gdańsku

Po wczorajszych górkach nie miałem ochoty na większy dystans. Wybrałem się na przejażdżkę po Gdańsku. Ruszyłem na Westerplatte. Było okropnie gorąco. Temperatura przekraczała 30 °C. Tak wychwalałem Gdańsk za przyjemną pogodę, a on niczym nie różni się od Poznania. Na Westerplatte dojechałem oczywiście po drogach dla rowerów, takich lepszych. Chwilę się pokręciłem, poczytałem parę tablic i wróciłem do jazdy, bo dopiero opory powietrza przynosiły orzeźwienie.
Znaki skusiły mnie na Twierdzę Wisłoujście. Niestety była nieczynna, więc pojechałem do centrum. Miałem ochotę coś zjeść. Przespacerowałem się po uliczkach Starego Miasta. Wszędzie jednak śmierdziało dymem z papierosów, więc wróciłem do kwatery i już pieszo poszedłem coś zjeść w jednym z pobliskich lokalów.

Kategoria kraje / Polska, Polska / pomorskie, wyprawy / Gdańsk 2021, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ksree

21:36 poniedziałek, 21 czerwca 2021
No i fajnie, każdy ma inne spojrzenie :)
20:58 poniedziałek, 21 czerwca 2021
Na mnie jednak zrobiło wrażenie :)
20:40 poniedziałek, 21 czerwca 2021
Tak jak pisałem wcześniej - miasto przereklamowane :) Ładne fragmentami, ale czterech liter nie rwie.