Zimowo ostatkowy atak wiatru

Zapowiadają ocieplenie na nadchodzący tydzień, więc trzeba było pojechać gdzieś dalej. Nie miałem za dużo czasu, więc wypadło na peryferie Zielonki. Najpierw chciałem dojechać do Swarzędza, ale się zakręciłem w Poznaniu i tylko wydłużyłem sobie drogę. Potem w Swarzędzu wybrałem zły zjazd i trafiłem do Uzarzewa – po fatalnych drogach. Rower był cały biały od śniegu. Wyjechałem na drogę wojewódzką i musiałem się wrócić kawałek w kierunku Poznania (mogłem jechać przez las, ale szkoda mi było roweru na zasypanych śniegiem leśnych drogach). Żałowałem, że nie miałem ze sobą aparatu, bo krajobrazy za Wierzenicą były bardzo fotogeniczne, a niestety to był chyba ostatni taki dzień w zimowej scenerii.
Wiatr był dzisiaj silny i drogę układałem pod jego kierunek, ale coś poszło nie tak. Droga do Mielna, a potem do Poznania była koszmarnie mroźna, bo miałem cały czas pod wiatr. Porządnie przemarzłem, a na domiar złego w Poznaniu zaczęło zmierzchać i temperatura spadła do -5 °C. Mogłem jechać w zupełnie odwrotnym kierunku. Może wtedy byłoby lepiej.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, terenowe, rowery / Trek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acysu

19:28 poniedziałek, 15 lutego 2021
Trollking, latem jest tam przyjemnie. Teraz trochę chłodno ;p
Kolzwer205, lubię takie symetryczne widoki. Ten rzeczywiście jest świetny. Biel śniegu dodaje mu uroku :)
04:05 poniedziałek, 15 lutego 2021
Prosta przez Uzarzewo wygląda świetnie :)
22:37 niedziela, 14 lutego 2021
O, "moja" Dębina... :)

Wiało dziś przepaskudnie, potwierdzam.