Prószył śnieg

Było chłodniej niż wczoraj, dzięki czemu śnieg się tak nie lepił do roweru. Przynajmniej do czasu, aż przekroczyłem Wartę w Puszczykowie. Od tamtego momentu śnieg zaczął zapychać rower zupełnie jak wczoraj. Po drodze zaczął prószyć śnieg. Na szczęście mocno nie popsuł widoczności. Po powrocie do Poznania pojechałem prosto do domu, bo szkoda mi było napędu.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, Wielkopolski Park Narodowy, rowery / Trek

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieral

22:19 piątek, 22 stycznia 2021
Fakt, w Poznaniu nie spadło go jakoś dużo. W moich rodzinnych stronach było go jeszcze mniej, ale gdy jechałem na święta, pół Polski była szara, a dopiero końcówka zrobiła się biała.
Widziałem parę dni temu pociąg tak pędzący. Ładnie to wyglądało, choć nie tak bardzo, jak na Twoim zdjęciu ;)
20:02 piątek, 22 stycznia 2021
Ujęcia jak zwykle udane, ale bardzo ubogo pod względem śniegu tam było. Tego dnia wybrałem się pieszo na kilka kolejowych ujęć - u mnie leżało już miejscami 20-30 cm i jeszcze trochę padało, podglądowo: