Buk – Modrze – Mosina

100.05  04:05
Chodził mi po głowie Buk, więc ruszyłem do niego, omijając główne drogi. Mimo słonecznego dnia nie było zbyt gorąco. Wpadłem na kilka nieplanowanych polnych dróg, więc wyszło trochę kolarstwo terenowe. Do Modrza przeszkadzał południowy wiatr. Do Mosiny już nie. Dalej standardowo do Poznania. W Luboniu złapałem kapcia. Założyłem osiemnastą łatkę na przednią dętkę i pokręciłem się trochę dłużej po okolicy, żeby wyszła stówka.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT, setki i więcej, Wielkopolski Park Narodowy

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wiata

11:00 niedziela, 9 czerwca 2024
jotwu, lubię jeździć po szlakach położonych na nasypach dawnych linii kolejowych i trochę ich już pokonałem, więc mam jakąś wprawę w ich rozpoznawaniu :)
Kolzwer205, nowe opony już czekają na założenie, ale moja proekologiczna strona uważa, że obecne opony – mimo tych kilku dziurek przepuszczających odłamki szkła – będą sprawować się jeszcze długo :)
10:50 niedziela, 9 czerwca 2024
To dętka z taką ilością odznak już pełnoletnia :)
06:59 niedziela, 9 czerwca 2024
Moje uznanie nie tylko za tę konkretną setkę ale za całokształt Twojej pasji rowerowej .Do wpisania komentarza jednak skłonił mnie fakt, że mimo, że nie pochodzisz z okolic Szczecina zauważyłeś, że ścieżka rowerowa spod Będargowa to trasa dawnej kolejki wąskotorowej, oczywiście z czasów niemieckich.
00:07 niedziela, 9 czerwca 2024
Marecki, Buk jest tylko jeden ;) Jezioro Strykowskie jest jeszcze dłuższe. Szkoda, że nie ma na nim żadnej przeprawy.
Trollking, ja myślę, że zabudowa i zadrzewienie jednak dałyby odrobinę wytchnienia w przeciwieństwie do polnych dróg :)
23:50 sobota, 8 czerwca 2024
Nie wiałoby mniej, gwarantuję :)
23:39 sobota, 8 czerwca 2024
Nie dość że zaczynasz wierzyć, to jeszcze wiało. Jezioro Niepruszewskie całkiem spoorawe.
23:34 sobota, 8 czerwca 2024
Wiałoby mniej, gdybym pojechał w drugą stronę :)
23:22 sobota, 8 czerwca 2024
O, prawie moja codzienność. Nie dziwię się , że wiało :)