Maki pod Poznaniem

32.40  01:17
Ile można jeździć po mieście? Wyskoczyłem pojeździć gdzieś pod Poznaniem. Było wciąż przyjemnie chłodno, ale niebo się chmurzyło. Prognoza nie wyglądała groźnie. Przejechałem się w poszukiwaniu maków. W połowie zaczęło kropić. Uciekłem przed chmurą. Tylko wszedłem do domu i rozpadało się.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ywied

23:20 piątek, 7 czerwca 2024
Fakt, zabudowania chronią przed wiatrem. Zaletą miasta jest liczba dróg i możliwość kombinacji tras :)
12:46 piątek, 7 czerwca 2024
Podmiejskie jazdy zawsze lepsze, choć w okresie jesienno-zimowym bywa wtedy chłodniej, ale latem nie ma tego problemu :) Przyjemne dla oka kadry ;)
23:35 czwartek, 6 czerwca 2024
Chciałem znaleźć jakieś ładne, ale powoli przekwitają.
Nie powiedziałbym, że lepiej. Pod miastem mam lepszą średnią :P
23:32 środa, 5 czerwca 2024
Maki są aktualnie wszędzie, ale wybrałeś najlepszy kierunek :)
Po Poznaniu paradoksalnie się jeździ lepiej niż po wsiach/miastach pod nim, typu Koziedupy czy Luboń... A ostatnio Tulce.
22:57 środa, 5 czerwca 2024
Czasem trzeba od tego odpocząć :)
22:22 środa, 5 czerwca 2024
Podoba,mi się pierwsze zdanie, nie da się jeździć po mieście