Śmierdzący wieczór

Wyskoczyłem przed wieczorem bez celu. Wyszła trochę jazda po mieście. Nad miastem unosił się dziwny odór, ale najgorzej było w moich stronach, gdzie dominował gryzący smog. Ciężko się oddychało.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iecni

20:49 sobota, 21 października 2023
Trollking, tragedia. Nawet za dnia nie da się otworzyć okna, bo smród wpada do domu.
Marecki, na szczęście nie cierpię na tę chorobę, bo nie mógłbym wychodzić zimą z domu. Mimo to toksyczne powietrze i tak drażni moje drogi oddechowe. Świadomość negatywnego wpływu na nasze zdrowie pyłu zawieszonego i innych związków zawartych w smogu dodatkowo zniechęca do aktywności na zewnątrz.
09:56 czwartek, 19 października 2023
Często piszesz o stanie jakości powietrza, jesteś astmatykiem, czy faktycznie tak Cię wkurza zawiesina w powietrzu ?
23:49 środa, 18 października 2023
No niestety, Świerczewo i Dębiec spod znaku ulicy Opolskiej zaczęły sobie zapewniać komfort termiczny. Co tłumaczy mniejszą ilość śmieci w okolicy :/