Yanggu-eup

Upał, gorąc, nieznośny skwar. Od rana było brzydko. Plan na dzisiaj był krótki, ale na drodze stało kilka wzniesień. Żar bił od asfaltu rozlanego na szerokich drogach, a drzew dających cień było jak na lekarstwo. Jedynie tunele i szybkie zjazdy dawały odetchnąć choć na chwilę. Dotarłem do miasteczka Yanggu, gdzie było kilka dróg dla rowerów, w tym jedna wokół części zbiornika wodnego. Skusiłem się i wydłużyłem wycieczkę. Wjechałem nawet na kilka zacienionych dróg.
Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Korea Południowa, rowery / Fuji, wyprawy / Korea 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie

17:57 środa, 17 maja 2023
Zapomniałem napisać, że było 30 °C w cieniu, a w trakcie ostatniego podjazdu, zanim zjechałem na pas z cieniem, obserwowałem na liczniku temperaturę rosnącą do ponad 40 °C w słońcu :P
23:11 wtorek, 16 maja 2023
Z tą zapiekanką w punkt :)
Ładne widoki, ale upał czuć nawet sprzed laptopa. Fajnie, że chociaż część śmieszek ma (jeszcze) drzewa.