Po drugiej stronie przełęczy

Dzień zaczął się pochmurno, ale nie na długo. Niebo szybko stało się czyste. Do pokonania miałem przełęcz. Początek był nawet łagodny, potem trochę mniej, ale zdecydowanie było lżej niż na szalonych podjazdach z wybrzeża. Chyba dobrze, że opuściłem tamte strony, bo od wczoraj zachodzi seria trzęsień ziemi i dostaję nawet ostrzeżenia, by zapoznać się z wytycznymi na wypadek trzęsień ziemi i miejscami ewakuacji.
Widoków na podjeździe nie było. Na przełęczy identycznie. Dopiero na zjeździe coś zaczęło się pokazywać, wraz ze skalistymi widokami parku narodowego. Miałem dzisiaj szczęście zobaczyć pierwsze ssaki poza psami i kotami – burunduka syberyjskiego oraz gorala długoogonowego, które występują na północy kraju.
Jechałem główną drogą, czasem udało się wjechać na boczne, nawet znalazłem kawałek szlaku rowerowego. Słońce smażyło, że aż brakowało mi przyjemnej bryzy znad morza.
Kategoria góry i dużo podjazdów, kraje / Korea Południowa, rowery / Fuji, wyprawy / Korea 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nages

00:31 środa, 17 maja 2023
Oni są chorzy :(
Europejczycy zresztą też, jedząc bardziej inteligentne od psów świnie. I dziki.
18:07 wtorek, 16 maja 2023
Te psy były hodowane ze względu na mięso, a teraz często widuję je uczepione na łańcuchu. No i gdy szukałem nazwy tej rasy, to natrafiłem na artykuły o jedzeniu psów w Korei Południowej, więc nie jest tu tak kolorowo. Koreańczycy wyglądają na biednych i jedzą wszystko, co wpadnie im w ręce.
23:35 poniedziałek, 15 maja 2023
O jaaaa... Ale smaczki przyrodnicze :)
Tylko ten pies na łańcuchu... Jak 20 lat temu w Polsce. Ale biorąc pod uwagę szerokość geograficzną: przynajmniej chyba nie będzie w menu...