Pod Poznaniem, część 42

Miałem trochę spraw na głowie, więc wyskoczyłem tylko na chwilę. Było słonecznie i wietrznie. Poleciałem wzdłuż granicy Poznania na Kiekrz, potem przez Sołacz, zahaczając o Cytadelę, Jeżyce i Arenę wróciłem do domu nim z ciemnych chmur coś spadło.
Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, rowery / GT

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziki

18:36 wtorek, 26 kwietnia 2022
Kolzwer205, w Japonii miałbym całe ulice obsadzone kwitnącymi drzewami. W Polsce trzeba się naszukać, więc pozostają pojedyncze drzewka :)
Trollking, rozumiem te wyjaśnienia, ale żyjemy w Polsce – wszystko się może zdarzyć. Art. 33. PoRD nakazuje jazdę tą śmieszką, jednak przepis nie jest jednoznaczny, więc jeden rabin powie tak, inny powie nie. Nie chcę trafić na furiata, który nie zna przepisów i mnie potrąci w uznaniu swojej wyższości. Nie widuję też rowerzystów korzystających z ulicy, gdy wokół są chodniki czy ta śmieszka, która jest nawet lepszej jakości niż chodniki.
00:34 poniedziałek, 25 kwietnia 2022
"z prawej STRONY drogi", tak powinno być :) Sorry, późno jest :)
00:32 poniedziałek, 25 kwietnia 2022
Znam tę kokoszkę :)

Super ujęcia :)

Jesteś jedynym rowerzystą, którego kojarzę, korzystającym z tego antyrowerowego absurdu na Przybyszewskiego. Przecież to nie spełnia żadnego standardu, poza tym prawo broni Cię przed jakimkolwiek mandatem. Nie ma znaku (prócz zakazu B-9), który by Ci nakazał jazdę czymś, co jest dokładnie na środku ulicy. Obowiązują nas znaki umieszczone z prawej drogi, resztę możesz olać, bo ich nie musisz widzieć.
19:01 niedziela, 24 kwietnia 2022
Ujęcia kwitnących gałązek zasługują na pochwałę ;)
U mnie dzisiaj po południu ciemne chmury sprowadziły burzę i solidną ulewę.