Listopadowe „Czahary”

Nie dość, że było chłodniej niż wczoraj, to jeszcze wiało z zachodu. Postanowiłem właśnie w tamtym kierunku pojechać. Byłem wiosną w Poleskim Parku Narodowym, gdzie odkryłem przepiękną ścieżkę dydaktyczną „Czahary”. Postanowiłem tam wrócić późną jesienią.
Jechało się nie najgorzej. Gdzieniegdzie były kałuże po porannym deszczu. Najprzyjemniej zrobiło się, gdy miałem wiatr w plecy, choć wtedy zacząłem odczuwać zimno w palce. Spacer po ścieżce mi pomógł. Nie była ładniejsza niż wiosną, bo krajobrazy zastałem te same, choć bez kwitnących wierzb. Nawet więcej – wykarczowali większość z nich.
Opuściłem ścieżkę, pojechałem jeszcze przez Karczunek, gdzie była kolejna platforma widokowa i ruszyłem do Sawina. Rozważałem pojechać terenem przez Chełmski Park Krajobrazowy, ale obawiałem się błota oraz zmroku. Wiosną pracował tam ciężki sprzęt, więc nie chciałem wpakować się w jakieś bagno na rozwalonej drodze i pojechałem przez Krobonosz. Powiat mocno inwestuje w nowe drogi. Najdziwniejsze jest to, że wymienili dobry asfalt, a tam, gdzie inwestycja jest najpotrzebniejsza, nadal można wybić sobie zęby.
Kategoria kraje / Polska, Poleski Park Narodowy, Polska / lubelskie, Chełmski Park Krajobrazowy, rowery / Trek

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ejsza

22:08 wtorek, 30 listopada 2021
Oj warto i pewnie jeszcze niejednokrotnie tam się pojawię :)
22:33 niedziela, 28 listopada 2021
Świetna ta bagienna ścieżka. O czym już chyba pisałem. Ale w fajne miejsca warto wracać :)
Nocą po Chełmie
Ścieżki „Spławy” i „Dąb Dominik”