Wieczorem z hamulcami

Odebrałem mój gravel z serwisu i pojechałem na przejażdżkę po mieście. Znów mam hamulce, bo nawet nie wiem kiedy zużył się cały olej hamulcowy. Kropiło, więc nie jeździłem za długo.
Kategoria kraje / Polska, po zmroku i nocne, Polska / wielkopolskie, rowery / Fuji

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa konag

23:45 niedziela, 21 listopada 2021
Mój jest modelem z 2016, więc technologia na pewno poszła naprzód. Nawet powoli rozważam kupić coś nowego, bo obecny zaczął wolno działać, mimo prób wyłączania wszystkich zbędnych usług i aplikacji. No i jakość zdjęć już nie satysfakcjonuje mnie.
23:32 niedziela, 21 listopada 2021
Posiadasz jeden z lepszych telefonów w temacie foto w historii. Dbaj o niego :)

Srajfony też oczywiście są spoko w tym aspekcie. W sumie tylko dla nich warto je kupować jeśli nie ma się całego innego makowego otoczenia dookoła. Polecam Xiaomi albo Samsunga jako alternatywę, trzymają równy poziom.
23:17 sobota, 20 listopada 2021
Nadal starą Xperią XZ, ale jak patrzę, jakie cuda wyczynia Ania swoim iPhonem, to mnie skręca :P
Jeszcze miesiąc temu była tam wystawa. Szybcy są.
22:29 sobota, 20 listopada 2021
Super wyszły Ci te foty nocne. Czym robiłeś?

Nie, tego jeszcze pewnie nie załatają jeszcze przez kilka lat. Miejsce wybrali sobie najgorsze z możliwych :)