Jesień w Poznaniu

Miałem jechać w góry, ale prognoza śniegu mnie zniechęciła. Rano miało też padać w Poznaniu, ale nic nie było. Gdy w końcu wyszedłem, na horyzoncie pojawiła się ciężka chmura. Zaryzykowałem i pojechałem szukać jesieni. Myślałem, by powtórzyć trasę z zeszłego tygodnia, ale odwiedziłem Szachty, potem Dębinę. Na ścieżkach było mnóstwo liści i połamanych gałęzi po ostatnich wichurach. Ruszyłem do centrum, kręcąc się bez celu po Malcie i jakoś znudziło mi się, więc zacząłem kierować się do domu. Natchnęło mnie jednak, by odwiedzić Lasek Marceliński. Było jeszcze ładniej niż w poprzedni weekend. A deszcz popadał dopiero, gdy wróciłem do domu.

Kategoria kraje / Polska, Polska / wielkopolskie, terenowe, rowery / GT

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dczas

22:19 niedziela, 23 stycznia 2022
Panowie, sorry, nie wiem czemu nie zauważyłem tej foty - faktycznie, jest Malta :)
11:58 niedziela, 23 stycznia 2022
Kolzwer205, taki widok na Jezioro Maltańskie już kilka razy spotkałem. Coś z tym miejscem jest :P
Trollking, jest wszystkiego po trochu. Trochę ten Poznań zjeździłem ;)
08:53 niedziela, 23 stycznia 2022
Ja tu mam na myśli zdjęcie nr 16 ;)
22:25 sobota, 22 stycznia 2022
Kolzwer - to nie Malta, a Szachty :) Zdecydowanie (jeszcze) bardziej dzikie niż Malta.
11:21 sobota, 22 stycznia 2022
Jesień w przyjemnym kolorowym wydaniu, mnie podoba się najbardziej widok na Maltę z groźnym niebem i oświetlonymi przez słońce drzewami ;)
21:39 wtorek, 26 października 2021
Się nie dziwię :) Po renowacji stracił niestety wiele ze swojego uroku :/
21:34 wtorek, 26 października 2021
Dawno mnie tam nie było. Chciałem zobaczyć ten nowy mostek, bo na Twoim zdjęciu nie rozpoznałem go :P
21:18 wtorek, 26 października 2021
Super. Szczególnie cieszą świetnie foty z Dębiny :)