Znów lasami

Temperatura podskoczyła, ale nadal wiało. Tym razem z południa, więc pojechałem standardowo ku Chełmskiemu Parkowi Krajobrazowemu. Tym razem zaatakowałem go ze Stańkowa, przecinając las drogami leśnymi, aby przedostać się na jego drugą stronę. Tam planowałem z wiatrem dojechać na północ. Dojechałem, jednak z wiatrem bocznym, co było efektem oczekiwanym. Potem wskoczyłem na zielony szlak – dzisiaj obyło się bez blokad na drodze – i prawie standardowo przedostałem się na południe. Pojechałem przez Chełm, żeby kapkę wydłużyć dystans i zobaczyć ponownie chełmskie absurdy. Jest remont drogi krajowej i już postawili znaki dróg dla kaskaderów, chociaż te nie zostały ukończone. W sensie – kaskaderzy mogą już próbować nie zabić się, ale zgodnie z prawem rowerzysta również ma obowiązek popełnić tam samobójstwo.
Kategoria kraje / Polska, Polska / lubelskie, terenowe, Chełmski Park Krajobrazowy, rowery / Trek

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iestb

21:02 wtorek, 4 maja 2021
Mnie się wydaje, że drogowcy łamią prawo, ustawiając znaki zanim zostanie ukończona droga. Wszak to plac budowy, choć w żaden sposób nieoznaczony.
01:19 wtorek, 4 maja 2021
W mojej okolicy całe szczęście odwrotnie z nowymi DDR-kami, przy wojewódzkiej, są one praktycznie ukończone, brakuje tylko kilku drobiazgów, ale jeszcze znaków nie ma, więc cieszę się asfaltem drogi na legalu ;)
21:22 środa, 28 kwietnia 2021
Prawda, ale nigdy nie wiadomo, na jakiego furiata się trafi.
Miałem ochotę porobić trochę zdjęć drzewom owocowym, więc zabrałem aparat, ale nie ma tego zbyt wiele. W dodatku nie widziałem ani jednej ałyczy, których w Poznaniu jest mnóstwo.
21:09 środa, 28 kwietnia 2021
Abstrakcyjnego i grożącego życiu prawa się nie respektuje. Konsekwentnie stosuję tę zasadę :)