Prefekturalny „chodnik”

Dzień zaczął się słonecznie, choć chłodne powietrze nie dawało tego odczuć. Dzisiaj miałem do wyboru 3 drogi. Pierwsza, łagodna, biegła doliną wzdłuż rzeki. Druga po serpentynie pięła się do przełęczy na wysokości ponad 400 m n.p.m. Trzecia z kolei leciała przez dwie góry, z czego najwyższa miała ponad 700 m. Wybrałem średni poziom trudności, bo i tak nie miałem daleko.
Wjechałem na drogę prefekturalną. Nie była jakaś wąska, ale mech porastał jej nawierzchnię. Minąłem zaledwie garstkę pieszych i prawie udało się nie spotkać żadnego auta, ale tuż przed szczytem pojawił się jeden śmierdziel. Zjazd był trudniejszy, bo nawierzchnia rozlatywała się i wolałem nie wpaść w żadną z dziur. Zwłaszcza że jechałem wzdłuż ładnego strumienia, który mocno przyciągał uwagę.
Strumień wpadł do rzeki, a ja zmieniłem numer drogi. Ruch był nieco większy niż na przełęczy. Dolina przecięta rzeką ładnie się prezentowała. Tylko słońce zaczęło prażyć. Na szczęście szybko dojechałem do celu. Dzisiaj pokój w wiejskim domu. Obiekt prowadzony przez starszego farmera, przez co nie było najczyściej.
Kategoria góry i dużo podjazdów, Japonia / Tokushima, kraje / Japonia, rowery / Fuji, wyprawy / Japonia wiosną 2023, z sakwami, za granicą

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa miesc

19:06 środa, 17 maja 2023
Codziennie w nowym miejscu, więc trochę się nazbierało :P
12:01 wtorek, 16 maja 2023
Dawno nie zaglądałam na Twojego bloga i mam sporo do nadrobienia. Przepiękne zdjęcia, jak zawsze!
15:17 piątek, 28 kwietnia 2023
Wystarczyło wyjechać poza miasto :P
A co jest w Gruszkowie pod Kowarami? :)
23:15 czwartek, 27 kwietnia 2023
Wow, ale ładnie. Faktycznie, Szklarska :)
A skoro gruszki, to i widzę coś z Gruszkowa pod Kowarami :)
Ostatnia pieczątka (no, prawie)